Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

Τί πραγματικά "κρύβει" η πολυήμερη απεργία στο Μετρό.



Ο ...επισκέπτης υπουργός, η επιστράτευση-μαϊμού και τα κρυφά σχέδια ιδιωτικοποίησης δραστηριοτήτων των αστικών συγκοινωνιών...

Αφού προχώρησαν σε επιστράτευση-μαϊμού στο χώρο των αστικών συγκοινωνιών, στοχοποιώντας έναν συγκεκριμένο κλάδο, για παραδειγματισμό όλων των υπολοίπων (για τους δικαστικούς ούτε που τόλμησαν να το σκεφτούν!!!), τώρα ψιθυρίζουν ότι θα πρέπει να γίνει "περιορισμένος διάλογος"... Ωστε, να διορθωθούν τα "αδιόρθωτα" του ενιαίου μισθολογίου στο οποίο σπρώχνουν ακόμα και ΝΠΙΔ, καταργώντας έτσι τον συνταγματικά κατοχυρωμένο θεσμό των συλλογικών διαπραγματεύσεων και βαφτίζοντας όλους τους εργαζόμενους των ΔΕΚΟ δημοσίους υπαλλήλους...!!! 

Δυστυχώς, ο διάλογος έπρεπε να έχει προηγηθεί και να ήταν ουσιαστικός κι όχι διαδικαστικός - προσχηματικός, ώστε να έχει αποφευχθεί και η πολυήμερη ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού, στο όνομα του οποίου δήθεν η κυβέρνηση Σαμαρά παίρνει σκληρές αποφάσεις, ακροβατώντας στα όρια της νομιμότητας και ευτελίζοντας ότι έχει απομείνει από τις δημοκρατικές διαδικασίες-λειτουργίες στη χώρα...
Μάλιστα, στο διάλογο έπρεπε να συμμετέχει και ο ίδιος ο υπουργός Ανάπτυξης και Μεταφορών, Κ. Χατζηδάκης κι όχι να τον παρακολουθεί ...από μακριά να εξελίσσεται ανάμεσα στους εργαζόμενους των αστικών συγκοινωνιών και τον Γενικό Γραμματέα Μεταφορών Ν. Σταθόπουλο (κάτι δηλαδή, σαν σπασμένο τηλέφωνο)...

Για τους γνωρίζοντες, ουδέποτε έγινε ουσιαστικός διάλογος, καθώς ο μονόλογος του κυρίου Γενικού Γραμματέα  προς τους εργαζόμενους, ήταν: «Δυστυχώς, δεν μπορεί να γίνει τίποτα, αφού απόφαση της κυβέρνησης είναι να μην εξαιρεθεί κανείς από το ενιαίο μισθολόγιο».... Αυτός ήταν ο «εξαντλητικός διάλογος» που επικαλέστηκε ανερυθρίαστα στα σκαλιά του Μεγάρου Μαξίμου ο υπερυπουργός κ. Χατζηδάκης...!!!
Να σημειωθεί, ότι σε ολόκληρη τη διαδικασία αναδιάρθρωσης των αστικών συγκοινωνιών που έγινε το 2011 επί υπουργίας  Δημήτρη Ρέππα, ουδέποτε έγιναν τόσες μαζεμένες απεργίες, ουδέποτε το Μετρό σταμάτησε να λειτουργεί επί εννέα συνεχόμενες μέρες! 
Ομως, τί μπορεί να περιμένει κανείς από έναν υπουργό ...επισκέπτη των υπουργείων που του "δώρισε" ο κ. Σαμαράς να εποπτεύει (ούτε ο Μέγας Ναπολέων να ήταν), ο οποίος λειτουργεί σαν να βρίσκεται σε μονοκομματική κυβέρνηση; 
Βέβαια, γι΄ αυτό ευθύνες έχουν και τα κόμματα που στηρίζουν την κυβέρνηση, τα οποία (κυρίως το ΠΑΣΟΚ) ενώ βλέπουν να αποδομείται στην πράξη από τον ...τροχονόμο υπουργό η πολιτική που είχαν ακολουθήσει μόλις πριν 2 χρόνια, δεν αντιδρούν, παρακολουθώντας παθητικά την ακραία νεοφιλελεύθερη επέλασή του (προς όφελος συγκεκριμένων συμφερόντων, όπως π.χ των καταστηματαρχών που θέλουν να ανοίγουν και τις Κυριακές κ.λπ)...

Η πολυήμερη απεργία στο Μετρό μήπως τελικά εξυπηρετούσε και συγκεκριμένα επικοινωνιακά σχέδια της κυβέρνησης Σαμαρά και ειδικότερα αυτό της πλήρους απαξίωσης των δημοσίων συγκοινωνιών στα μάτια του κόσμου, ώστε να έρθει ως "ώριμο φρούτο" η ιδιωτικοποίηση συγκεκριμένων δραστηριοτήτων τους; 

1. Δεδομένου ότι η απελευθέρωση του κλάδου των υπεραστικών ΚΤΕΛ θα γίνει το 2015, αντί για το 2018 που προβλεπόταν αρχικά, μήπως κάποιοι στην κυβέρνηση έχουν ήδη υποσχεθεί στους ιδιώτες ιδιοκτήτες τους (προκειμένου να μην αντιδράσουν για την επίσπευση της απελευθέρωσης) να τους παραχωρήσουν δωρεάν κάποιες γραμμές-φιλέτα των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας;

2. Προκειμένου να γίνει πιο ελκυστική και προσοδοφόρα για τους ιδιώτες (προορίζεται να δοθεί στους Γάλλους) η εταιρεία ROSCO, που σήμερα ασχολείται με τη συντήρηση του τροχαίου σιδηροδρομικού υλικού του ΟΣΕ, μήπως κάποιοι επιδιώκουν να της δοθεί από τώρα -ως προίκα- και η συντήρηση του τροχαίου υλικού του μετρό, του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου και του τραμ; Με την κίνηση αυτή τα "σίγουρα λεφτά" για τον ιδιώτη που θα πάρει τη  ROSCO θα είναι πολλά, αφού ο μεγαλύτερος πελάτης της δεν θα είναι πλέον η ιδιωτική ΤΡΑΙΝΟΣΕ (εφόσον ιδιωτικοποιηθεί), αλλά τα δημόσια μέσα μεταφοράς μετρό, ηλεκτρικός και τραμ. Είναι περιττό να πούμε ότι από τα μέσα αυτά θα απολυθούν αρκετοί εργαζόμενοι (κυρίως οι τεχνικοί που σήμερα συντηρούν τους συρμούς), καθώς πλέον δεν θα έχουν αντικείμενο εργασίας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου